♥ MovieStarPlanet ♥

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Nita ♥ - 20 juni 2012 20:04

Azzå... Lite självisk va? Om man har gjort en artbook som det står att man kan anmäla folk till om man vill överraska ngn. Jag blev anmäld och min önskan var att få en hel look! ^^ Personen sa att jag skulle få en hel look som jag önskade mig på Måndag! Fredag: Nu hade det blivit fredag och jag väntade fortfarande på att få looken... Och så sa hon: Nej vänta tills på Måndag då blir jag vip... Jag tänkte liksom typ... Okeyy O.O

Måndag: Nu hade det blivit måndag och hon var inloggade jag sa hur mkt looken kostade och hon sa att det var alldelse för mkt den kostade 2075 Sc.... Och då sa jag: Men hur länge har du blivit vip?

Hon: 1 år. . .

Jag: Men då får man ju 50.000 Sc kan man inte vara lite snäll och dela med det med sin kompis du lovade ju faktiskt det.. ;O

Hon: Jag vet men jag har ju bara 46.456  Sc kvar!

Och då blev jag ganska sur!

Jag: bara jag har BARA 500 ( typ )!!

Jag: Vet du vad när jag blev vip i 1 år tror jag att jag gav mina vänner alla sina saker på sin ö-lista och då hade jag BARA 35.000 sc kvar!


Gud vad jag stör mig...

Får snart damp! >.<

Av Nita ♥ - 20 juni 2012 19:56

Hehe... Jag testade en sak på msp:

Först frågade jag om jag kunde få en present och gissa hur många som gav... Ingen! xDD


Efter det skrev jag vill någon ha en present gissa hur många som ville ha en. . . . 15 Stycken! >.<


Kram Nita

Tidigare månad - Senare månad

♥ Hearts ♥

Presentation ♥

  

Jamen Hejsan... Vet ni! O.O

Nu har ni kommit till en av världens galnaste MSP bloggar! :D

Japp här är en blogg som nästan bara handlar om msp!  Jag heter nita.se på MSP och är i level 10!

 

Ni får gärna ställa frågor och Kommentera min blogg!

 

Kram Nita.se! ♥ 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Har du den nya MSP appen? ;3
 Ja såklart.. O.O
 Ska skaffa snart!
 Har inte en sån mobil..
 Den går inte att ladda ner! -.-''
 Nee orkar inte

Så här många dagar till Sommarlovet!

Besöksstatistik

Prata med mig!!

Hehe. . . ♥

Sköt om mig ♥

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS

.

Cursers ♥

FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

.

Header


Skapa flashcards