♥ MovieStarPlanet ♥

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Nita ♥ - 9 juni 2012 14:37

   Jaja jag har inte uppdaterat så bra eftersom att jag har varit på klassresa! :D Det var INTE alls kul vi åkte på Torsdagen och kom hem på fredag! Och det hände skit mkt saker!! (Både bra och dåliga! xD)

Tänkte visa lite bilder och sen berätta! ^^


 

Nu sitter vi på bussen till Barnens Ö och då spö regnade det man hörde nästan inte varandra! O.O


 

Hehe jag vet att bilden är lite fjantig men hade inget att göra så jag bara fotade när min kompis tappade sitt gosedjur! xD

 

På bussen! (Jag är inte med på bilden!)


 

Det här är mina två kompisar Myrna Och Malin! xDD


 

Bak i bussen ni får snart se varför jag tog foto så här...  

Dålig bild jag vet men de jag försökte visa var att det läckte in vatten i bussen! -.-''


 

Här är min bästis! xD I rummet vi bodde i!   

Utanför vårat hus bodde de får det var det vita fåret som jagade mig! :'(


 

Får! xDDD

 

En blomma som kallas Hundkex som jag tog foto på! :)


 

Här åt vi mat!


 

Vi körde fotboll! ^^

 

Och kastade freesbe ( stavning?? )

 

 

Här är vi på väg till en hinderbana jag är inte med på bild! xDD


 

Här är vårat hus det lilla är matsalen!


 

Nu är vi vid hinderbanan!


 

Här är jag (jag vet att jag ser muppad ut -.-'') i ett hamsterhjul som man sprang i! xDD


 

Här är ängen!

 

Här lekte vi på hinderbanan i leran! xDDDD



DAG 2 (SISTA DAGEN!!)


 

Nu är det sista dagen och vi ska bygga en flotte! ^^


 

Myrna!


 

Våran Flotte!

 

Jag med en åra! xDDDDD


 

Jag igen!


 

Jag igen!! ^^


Nu kommer en liten video när vi ska sätta i flotten i vattnet! xDD

 

Ami ♥


 

En brygga ute i vattnet!


 

Stranden! ♥


Jag kommer att lägga ut en video när vi lägger ut flotten i vattnet snart!

Och juste ska berätta om en sak som hände:


Det var sent på kvällen jag var ute och flummade med några kompisar sen hörde vi i huset att den var någon som skrek:

EN VUXEN!! EN VUXEN!!!! EN VUXEN FÖR FAAAAN!!!


Vi som var ute trodde först att de var killarna som hade busat och skrek att fröken kom men det som hände var att.... Det var ngr i ett rum som satt och körde sanning eller konka då var det en kille som '' råkade '' ramla ur sängen det va en två vånings säng som inte hade något staket så han ramlade ur sängen och gjorde en volt ner på golvet alla sprang in för att se...Han hade slagit ut halva tanden och låg och skrek.... Den kvällen grät alla som var med ¨på klassresan alla verkligen stor grät och ville hem!!


Killen som slog ut en tand fick åka till akuten och han kom inte tillbaka dagen efter.... O.O


Kram Nita! xDD













Tidigare månad - Senare månad

♥ Hearts ♥

Presentation ♥

  

Jamen Hejsan... Vet ni! O.O

Nu har ni kommit till en av världens galnaste MSP bloggar! :D

Japp här är en blogg som nästan bara handlar om msp!  Jag heter nita.se på MSP och är i level 10!

 

Ni får gärna ställa frågor och Kommentera min blogg!

 

Kram Nita.se! ♥ 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Har du den nya MSP appen? ;3
 Ja såklart.. O.O
 Ska skaffa snart!
 Har inte en sån mobil..
 Den går inte att ladda ner! -.-''
 Nee orkar inte

Så här många dagar till Sommarlovet!

Besöksstatistik

Prata med mig!!

Hehe. . . ♥

Sköt om mig ♥

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS

.

Cursers ♥

FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

.

Header


Skapa flashcards