♥ MovieStarPlanet ♥

Alla inlägg under april 2012

Av Nita ♥ - 23 april 2012 15:59

såååååå himla nära på att få 200 :(

VAAAAAARFÖÖÖÖR!?!?!?!?!?!?!

Men vad brukar ni få kommentera! ♥

Kram Nita ♥ 

Av Nita ♥ - 23 april 2012 15:52

Hallå,, nu har det kommit en ny rösta grej:

 

Och jag tog Koala ♥

Men alla tycker ju inte lika. . . 

 

Asså 5537 har röstat och 62% röstade på Valp och 14% på Koala!!

Aja. .  Som man brukar säga: Smaken är som Baken ♥


Kram Nita ♥

Av Nita ♥ - 22 april 2012 19:08

Hallå nu på Msp har jag haft en Dikt tävling jag fick inte in så jätte många dikter men här är några:


Dikt 1. Av Vilmis 00



Dikt 2. Av K@nn@ 



Dikt 3. Av Molly1999



Dikt 4. Av Molly1999 ( Igen )


Och vinnaren är. . .


Vilmis 00 ♥      


Kram från nita.se

Av Nita ♥ - 22 april 2012 18:49

När jag skulle gå in till ett spel stod det så här 


 

Aha. .  Tack för det då! XD


Kram Nita

Av Nita ♥ - 22 april 2012 18:00

Hatar ni mig redan. . .  Jag kom precis hem och skulle logga in då står det du har en ny kommentar...

Såklart går man in och tittar och där står det så här från ``Kaksiga emma``


Gissa hur ledsen man blir. . .


Kanske inte kommer att blogga så mycket mera idag. .     

Av Nita ♥ - 22 april 2012 12:59

Heii nu kommer jag kanske lite efter. . . Men jag bara undrar en sak vad tycker ni om det nya temat. . 

Jag tycker inte att det är sådär toppen. . . 


Men aja vi får vänta tills nästa tema och se om det blir bättre! ♥


Kram Nita! ♥

Av Nita ♥ - 22 april 2012 12:53

Heii ♥ Här är en jätte bra låt! ♥

Information: 

Han är en kille som heter Michel Telo´ 

Han är 31 år fyller år den 21 Januari.

Han kommer från Brasilien. Sjunger typ på 

Portukisisga (stavning?)


Kram Nita.. Glöm inte att ni gärna får skicka in era favvo låtar så spelar jag upp dom! ♥

Av Nita ♥ - 22 april 2012 12:06

Heii jag rösta på msp om att jag skulle lägga ut en bild på mig själv irl och det blev. . . . JA!  


Så nu kommer det. . .

Så snälla kommentera inga dumma saker jag vet redan att jag är ful! xD

Kram Nita!  

♥ Hearts ♥

Presentation ♥

  

Jamen Hejsan... Vet ni! O.O

Nu har ni kommit till en av världens galnaste MSP bloggar! :D

Japp här är en blogg som nästan bara handlar om msp!  Jag heter nita.se på MSP och är i level 10!

 

Ni får gärna ställa frågor och Kommentera min blogg!

 

Kram Nita.se! ♥ 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Har du den nya MSP appen? ;3
 Ja såklart.. O.O
 Ska skaffa snart!
 Har inte en sån mobil..
 Den går inte att ladda ner! -.-''
 Nee orkar inte

Så här många dagar till Sommarlovet!

Besöksstatistik

Prata med mig!!

Hehe. . . ♥

Sköt om mig ♥

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

.

Cursers ♥

FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

.

Header


Ovido - Quiz & Flashcards