♥ MovieStarPlanet ♥

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Nita ♥ - 26 april 2012 20:51

Hallojj. ..  Nu har det kommit ett nytt tema. . . .


Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]


Jag tycker inte att temat var super kul men det kommer ju nya teman ♥


 


Kram Niita ♥

Av Nita ♥ - 26 april 2012 18:34

Heii tänkte visa en bild på min söta kille ♥

                                        ..

Asså min kille heter Zolo01 och vissa tycker att det är lite konstigt att han bara är i level 4 och jag i level 9 men jag tycker inte alls det är ngt fel med det. . .  Kom igen det är vell inte det som är huvudsaken. . .  Huvudsaken är det att han är snäll och det är min Guldklimp ♥


Kram Niita ♥


P.S Har går upp i level när som helst så om man hjälper han till level 5 får man hela sin ö-lista ♥


















Av Nita ♥ - 26 april 2012 18:15

Hallo nu kommer. . . 

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]


                                            

Det hära är adela.h hon är i level 15 bara 5 levlar kvar sen är hin i level 20!!!! Så ge henne massor

av presenter och Autografer så blir hon super glad ♥


Kram Niiita ♥

Av Nita ♥ - 26 april 2012 18:03

Heii ♥ Förlåt för dålig uppdatering har varit rätt så upptagen. . 

Men vet ni vad idag kom min OnePice:

 


Kanske lite dålig bild. . . . Men ni får ju iaf se den xD


Kram Niiita ☻

Tidigare månad - Senare månad

♥ Hearts ♥

Presentation ♥

  

Jamen Hejsan... Vet ni! O.O

Nu har ni kommit till en av världens galnaste MSP bloggar! :D

Japp här är en blogg som nästan bara handlar om msp!  Jag heter nita.se på MSP och är i level 10!

 

Ni får gärna ställa frågor och Kommentera min blogg!

 

Kram Nita.se! ♥ 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Har du den nya MSP appen? ;3
 Ja såklart.. O.O
 Ska skaffa snart!
 Har inte en sån mobil..
 Den går inte att ladda ner! -.-''
 Nee orkar inte

Så här många dagar till Sommarlovet!

Besöksstatistik

Prata med mig!!

Hehe. . . ♥

Sköt om mig ♥

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

.

Cursers ♥

FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

.

Header


Skapa flashcards